Waarom je niet met ons zou moeten werken

Hallo! Mijn naam is Marc en ik ben de oprichter Clixreclame.

Ik geloof sterk in eerlijkheid en integriteit. Want het is werkelijk de beste basis voor een zakelijke (en persoonlijke) relatie. Daarom wil ik de redenen uiteenzetten waarom wij voor sommige organisaties niet de juiste keuze zijn. Ik hoop dat je het waardeert.

Wij zorgen voor verkeer naar je website, niet voor mirakels

Online adverteren heeft iets gemeenschappelijks met het lidmaatschap van een dating app of website. Je betaalt lidgeld en krijgt daarmee toegang tot je doelgroep. Bij dating apps zijn dat je potentiële partners. In het geval van online marketing zijn het je potentiële klanten.
Maar net als het success van een date staat of valt met de ‘klik’ tussen de betrokken personen, tussen een goede match, een aantrekking tot elkaar…. staat of valt het succes van online marketing met wat er na het eerste contact gebeurt. Op je website.

Hoewel ik blij ben om te zeggen dat het ons (zeer) zeldzaam overkomt, kunnen campagnes falen en dat gebeurt ook. Concurrenten kunnen u de markt uit bieden, Google kan zijn compliance eisen veranderen, de markt kan in uw nadeel evolueren, enz.

In de regel nemen we geen klanten aan als we geen redelijke verwachting van succes hebben. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat er een groot aantal factoren buiten onze controle zijn, die het prestatievermogen van een campagne beïnvloeden.

Succes kan niemand garanderen. Wie dat wel beweert, liegt tegen u! Maar waar wij wel onze hand voor in het vuur steken, is dat we er alles aan doen om uw resultaten, uw succes waar te maken. Op basis van inzichten, ervaring, empathie en voortschrijdend inzicht. Het bekende proces dat bestaat uit iets proberen, de resultaten meten, op basis daarvan bijsturen en steeds beter presteren.

Geen feedback? Dat is een doorslaggevende factor.

Webverkeer vereist optimalisatie. Optimalisatie vereist gegevens. Hoe meer informatie je deelt over hoe goed leads presteren, hoe beter je campagne zal lopen.

Als je ons geen conversiegegevens wilt of kunt geven, worden we sterk beperkt in ons vermogen om je campagne goed te optimaliseren.

Want dankzij die informatie kunnen wij je campagne verder optimaliseren. Om zo nog veel succesvollere campagnes voor je in te zetten.

Als je niet bereid, of in staat, bent om deze informatie vast te leggen en te delen, houdt ons vermogen om te optimaliseren op bij het simpelweg produceren van een lead. Maar kunnen we niet proberen te zorgen voor steeds meer en vooral steeds betere leads.

Online leads vragen om goede begeleiding …

Dit geldt zowel voor B2B als B2C. Wanneer mensen online winkelen, willen ze onmiddellijke voldoening.

Als een gebruiker op je e-commerce site terechtkomt om een product te kopen, moet dat een gemakkelijk en aangenaam proces zijn.

Als de telefoon rinkelt, moet je team de oproep beantwoorden.

Als iemand een formulier invult voor meer informatie, moet iemand meteen (of toch zeer snel) reageren.

Als je dat niet doet… dan doet je concurrent het wel.

Dit is niet luchthartig bedoeld, ik wil alleen de realiteit van het online ecosysteem duidelijk maken.

Vooral in zeer concurrerende sectoren kan de concurrentie fel en zeer efficiënt zijn.

Als je niet over de nodige capaciteit beschikt om verkeer van hoge kwaliteit te begeleiden, is deze aanpak misschien niet de beste oplossing voor jouw bedrijf.

Het kost tijd om resultaten te zien.

Het duurt ongeveer 45 dagen om te zien welke resultaten we hebben opgebouwd en hoe het resultaat ervan zal zijn.

Waarom? Omdat de algoritmes, de machine learning, de AI die we voor u inzetten veel variabelen test. Zoekt naar de best mogelijke oplossingen voor je. Verkent welke boodschap aan welke prospect op welk scherm en op welk moment best getoond wordt. De AI zal zelfs op je website nagaan naar welke pagina, naar welk deel van de inhoud die je online deelt, het je prospect in elke fase van de customer journey stuurt.

Simpelweg gezegd, kost het tijd om een campagne succesvol te optimaliseren en op schaal te brengen. Maar geduld hebben tijdens die eerste leerperiode loont vaak op de lange termijn.

Je beschikt niet over een marketingbudget van ongeveer 1.500 € per maand

Niet dat we moeilijk doen over het werken met kleinere budgetten, maar het sop moet de kool waard zijn voor jou! Als je echt maar over een budget van enkele honderden euro per maand beschikt, dan is het misschien interessanter voor jou om zelf te leren je campagnes op te zetten en zo goed mogelijk te beheren. Als je wil, geven we je aan waar je best ten rade kan hiervoor, wat je best leest of bekijkt enz…
Maar nogmaals, we helpen je graag maar we zijn enkel bezorgd om de verhouding tussen de maandelijkse beheerskosten en je mediakosten.

Ik wil je als klant

Laat je niet afschrikken door wat je hierboven hebt gelezen. Online marketing en -reclame is een absolute must. Omdat je prospecten steeds meer tijd online besteden. Steeds meer online zoeken naar oplossingen voor hun uitdagingen. Als jij zo’n oplossing bent, moeten ze je daar vinden op het juiste moment.

Gelukkig voor je, hebben we ondertussen al 20 jaar besteed aan het opbouwen van solide systemen om ervoor te zorgen dat we in veruit de meeste gevallen de weg naar succes vinden.

Het Begint Allemaal met een Gesprek!

Laten we elkaar beter leren kennen, zodat ook u binnenkort resultaten kan oogsten met performance max

Bel me gerust op

Monnikendreef 5D,
8300 Knokke